رفع ارور cURL error 28: Failed to connect to my.elementor.com port 443 after 7666 ms: Couldn't connect to server

رفع ارور cURL error 28: Failed to connect to my.elementor.com

در این مطلب به انواع روش‌های رفع ارور cURL error 28: Failed to connect to my.elementor.com پرداخته شده است و می‌توانید راه حل مناسب را پیدا کنید.

رفع ارور cURL error 28: Failed to connect to my.elementor.com: ممکن است در بعضی از شرایط هیچ افزونه‌ای بر روی سایتتان نصب نکرده باشید، یا حتی بگویید که مدت‌هاست وارد سایتم نشده‌ام تا بخواهم تغییری هر چند کوچک در آن ایجاد کنم، اما ناگهان عملکرد صفحه ساز المنتور (به انگلیسی: Elementor) دچار اختلال شد و با ارور cURL error 28: Failed to connect to my.elementor.com port مواجه شده‌ام.

اگر همچین شرایطی برایتان اتفاق افتاده است ابتدا یک نفس عمیق بکشید چرا که اصلاً نیاز نیست نگران باشید رفع ارور cURL error 28: Failed to connect to my.elementor.com بسیار ساده است و در ادامه به شما کمک خواهم کرد تا این مشکل را حل کنید.

رفع ارور cURL error 28: Failed to connect to my.elementor.com port 443 after 7666 ms: Couldn't connect to server

نحوه رفع ارور cURL error 28: Failed to connect to my.elementor.com

دلیل وجود ارور cURL error 28: Failed to connect to my.elementor.com مشکل در برقراری ارتباط میان وردپرس و سرور است. در ادامه تمامی راه حل‌هایی که باعث می‌شود ارتباط وردپرس با سرور دچار اختلال شود را آورده‌ام.

بررسی وضعیت هاست

در شرایطی ممکن است خطا از سمت شما نباشد و اختلال در سرویس هاستتان دلیل بوجود آمدن ارور cURL error 28: Failed to connect to my.elementor.com باشد. به سایت هاستینگ خود سری بزنید و در ابتدا مطمئن شوید که وجود این خطا از سمت آن‌ها است یا نه.

افزونه‌های امنیتی و فایروال‌ها

افزونه‌های امنیتی و فایروال‌هایی که بر روی سایتتان نصب کرده‌اید ممکن است ارتباط میان وردپرس و سرور را به دلایل امنیتی غیر فعال کنند. ابتدا افزونه‌های امنیتی و فایروال‌ها را غیر فعال کنید و یک بار دیگر سایتتان را بررسی کنید.

غیر فعال کردن افزونه Solid security در وردپرس

بعد از غیر فعال کردن افزونه‌های امنیتی به بخش سلامت سایت بروید و از اطلاعاتی که وجود دارد مطمئن شوید توانسته‌اید موفق به رفع ارور cURL error 28: Failed to connect to my.elementor.com شوید.

فایروال سرور

علاوه بر افزونه فایروالی که بر روی سایتتان نصب کرده‌اید، سرویس هاستینگ شما هم از فایروال‌هایی برای افزایش امنیت استفاده می‌کند. در شرایطی ممکن است ارتباط میان وردپرس با هاست از طریق فایروال سرور مسدود شده باشد. برای کنترل این موضوع می‌توانید از پشتیبانی هاست درخواست کمک کنید.

تنظیمات DNS

تنظیمات DNS ممکن است به هم ریخته باشد. آن را چک کنید چرا که اگر تنظیمات DNS تغییر کرده باشد و به درستی تنظیم نشده باشد ارتباط سایت با سرور به طور کلی قطع می‌شود.

قند شکن

اگر از قند شکن برای دور زدن محدودیت‌های اینترنت استفاده می‌کنید ممکن است سایتتان دچار اختلال شود. قندشکن‌ها در بسیاری از موارد ارتباط با اینترنت را دچار اختلال می‌کنند. بنابراین بهتر است برای رفع ارور cURL error 28: Failed to connect to my.elementor.com، قند شکن خود را خاموش کنید و یک بار دیگر سایتتان را بررسی کنید.

پیشنهاد می‌کنم به خاموش کردن قند شکن اکتفا نکنید و یک بار از سیستم و اینترنت دیگر سایتتان را بررسی کنید.

منابع هاست

CMSهایی مانند وردپرس (به انگلیسی: WordPress) و صفحه سازی مانند المنتور که در خدمات طراحی سایت نیاز به منابع کافی هاست دارند. مقدار رم (به انگلیسی: RAM) و CPU مصرفی سایتتان را بررسی کنید تا اطمینان داشته باشید منابع هاستتان برای نیازهایتان کافی باشد. چرا که اگر منابع کافی نباشند ارتباط وردپرس با سرور مختل می‌شود و با خطا cURL error 28 روبرو می‌شوید.

گواهینامه SSL

گواهی SSL سایتتان را چک کنید. در بعضی از موارد ممکن است SSL از کار افتاده باشد و یا روی تمامی صفحات سایتتان به درستی سِت (به انگلیسی: Set) نشده باشد. پیشنهاد من این است که حتی اگر در ظاهر گواهی SSL سایتتان به درستی کار می‌کرد از پشتیبانی هاستتان بخواهید یک بار دیگر آن را برایتان نصب کند و سپس دوباره بررسی کنید که موفق به رفع ارور cURL error 28: Failed to connect to my.elementor.com شده‌اید یا خیر.

افزونه‌ها

بعضی از افزونه‌ها ممکن است بعد از بروزرسانی دچار اختلال شوند و مانع از ارتباط وردپرس با هاست شوند. تمامی افزونه‌ها را غیر فعال کنید و سلامت سایت را یک بار دیگر بررسی کنید.

غیر فعال کردن تمامی افزونه‌ها برای رفع ارور cURL Error 28: Connection Timed Out

اگر با غیر فعال کردن افزونه‌ها موفق به رفع ارور cURL error 28: Failed to connect to my.elementor.com شدید، به بخش افزونه‌ها برگردید و یکی یکی آن‌ها را فعال کنید. این کار را تا زمانی که متوجه شوید اختلال بوجود آمده مربوط به کدام افزونه است ادامه دهید. بعد از پیدا کردن افزونه آن را پاک کنید و برای جایگزینی آن اقدام کنید.

تماس با پشتیبانی هاست

اگر بعد از انجام مراحل فوق هنوز موفق به رفع ارور cURL error 28: Failed to connect to my.elementor.com نشده‌اید، بهتر است پشتیبان هاست را از وجود این خطا مطلع کنید. این وظیفه آن‌ها است که به شما برای حل تمامی مشکلات مربوط به سایت و سرور کمک کنند.

جمع بندی

در این مطلب به تمامی عواملی که برای رفع ارور cURL error 28: Failed to connect to my.elementor.com مفید است پرداختیم، تمامی عوامل از جمله بررسی وضعیت هاست، افزونه‌ها و دیگر موارد را با جزئیات بررسی کردیم.

با انجام این مراحل، احتمالاً مشکل شما حل خواهد شد. اگر هنوز مشکل پابرجاست، می‌توانید در بخش دیدگا‌ه‌ها با من و دیگر خوانندگان در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید
مثل یک ربات! همیشه در حال یادگیری و پیشرفتم. و تنها هدفم این است که به شما کمک کنم تا خط اول گوگل را برای خود کنید.
آنچه در این مطلب می‌خوانید
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به بهبود رتبه سایتتان دارید؟

با بروزترین روش‌ها و الگوریتم‌های سئو به کمکتان می‌آیم و از آن‌ها در ارتقای رتبه سایت شما استفاده می‌کنم.